Wielkanocny manicure hybrydowy

Hey, wczoraj udało mi się wykonać manicure hybrydowy z motywami wielkanocnymi. Wracając do domu wiem że zawsze czeka na mnie jedna bardzo wymagająca klientka - moja mama. :)



Paznokcie były trochę zaniedbane, ale myślę że poradziłyśmy sobie. ;)



Ostatnio trochę udało mi się wzbogacić o kilka lakierów i innych narzędzi które zdecydowanie ułatwiają pracę.

To trochę kombinowany manicure
Basa i top coat firmy Shellac
lakiery nowo nabyte i jeszcze w fazie prób firmy Star lack
kolory: Lazur drop oraz Pastel coral
jak i Stylograf oraz tusz
plus dwa kolory innych lakierów biały i złoty Shellac Locket love
sonda i pędzelki

Aby wykonać taki manicure potrzeba trochę wyobraźni, zaplanowania poszczególnych kroków, oraz dobrych chęci i odrobinę dokładności.
Najpierw oczywiście nakładamy base, następnie nałożyłam 3 warstwy koloru aby dokładnie pokryć kolorem paznokcie. Jeśli nie jesteś pewien jeszcze swojej ręki możesz zabezpieczyć paznokcie topem i przemyć Cleanerem. W głowie planujemy wszystkie kształty i to co chcemy zrobić na paznokciach. Następnie aby stworzyć króliczka, kolorem który jest tak jakby na samym dole obrysowujemy koło oraz uszka i je wypełniamy kolorem, dorysowujemy kolejno nosek, uszka , oczy, wąsy, a na koniec zabezpieczamy topem.
Jajeczka wykonujemy podobnie, najpierw wykonujemy kształty jajek i wypełniamy je kolorami, kolejno obrysowujemy stylografem obrys jajek, zabezpieczamy topem i gotowe. Oczywiście podczas poszczególnych etapów należy lakiery utwardzać w lampie, a tusz musi mieć czas aby dobrze wyschnąć.

A oto efekt, mam nadzieję że się podobają. :D
 
   
Wszystkie zdjęcia są oryginalne bez filtrów i jakiegokolwiek przerabiania w programie.

Komentarze

Popularne posty