Po dłuższej przerwie...

Hey, trochę mnie nie było i mam nadzieje że się na mnie nie obraziliście, a jeżeli tak to że mi to wybaczycie.
Trochę się u mnie w tym czasie działo, nie powiem że nie..
była matura..
potem w końcu upragnione wakacje..
A w wakacje kilka wyjazdów ale raczej takich na chwile. Odwiedziłam Słowację w tym kilka szczytów i Bratysławę...










Budapeszt...









i Wiedeń.









W międzyczasie odbyło się kilka pięknych ślubów. :)

Potem zaczęła się praca w Białymstoku, przy czym nie omieszkałam nie pozwiedzać troszeczkę Podlasia...







no i tak mi czas zleciał.. Był też jeszcze epizod z egzaminami z rysunku na studia i rekrutacją.



Na chwilę powrót do domu i szybki wypad do Pragi..


























 



Finalnie dostałam się na Politechnikę na kierunek Architektury Wnętrz i mam taką nadzieję że podołam, jak na razie trzymam się mocno i nie puszczam. :)

Za mną już pierwsze kolokwium a w najbliższym czasie czeka mnie jeszcze kilka, trzymajcie kciuki. ;)

Ściskam mocno i bardzo się cieszę że dobrnęłaś/ąłeś do końca. Mam też cichą nadzieję że wpis chodź trochę Ci się podobał. :>

Komentarze

Popularne posty