Przepis na szybką a dobrą pizzę z patelni

Heyka, dzisiaj chciałam się z Wami podzielić przepisem na pizzę z patelni który ostatnio wyszperałam w internecie. Bardzo byłam ciekawa tego przepisu, kusząco prosty, a jednak z patelni..



Przepis znalazłam >>tutaj<< i powiem szczerze długo się do niego przymierzałam, może też ze względu na to że trochę nie miałam czasu ostatnio (szkoła, przygotowania do matury i te sprawy). Ale ostatecznie udało się. 



U mnie wyszło to tak że nie wyszło. Mianowicie nie wyszły mi 3 porcje, a 6, może dlatego że ciasto rozwałkowałam bardzo cienko. Przez co musiałam połowę owinąć w folię i zostawić na drugi dzień w lodówce. Co okazało się doskonałym pomysłem. Po pozostawieniu na jakiś czas ciasto jest dużo smaczniejsze, przynajmniej w moim odczuciu. A zamiast ziół prowansalskich użyłam Podlaskiej przyprawy do pizzy.
Także jeżeli tylko spodobała Wam się pizza i  również planujecie spróbować, polecam zostawić ciasto na parę godzin w lodówce, ale koniecznie owinięte w folię żeby nie wyschło.

Życzę smacznego! :)


Komentarze

Popularne posty