CND Shellac Masquerade - hybrydy

Nie wiem dlaczego ten post jeszcze się nie pojawił, ale właśnie mam zamiar trochę nadrobić zaległości. :)
W dzisiejszej odsłonie lakier hybrydowy CND Shellac kolor Masquerade + naklejka 



Masquerade to bardzo ładny, bordowy kolor z delikatnymi drobinkami, nie jest on całkowicie matowy, ale też na pewno nie należy do tych migających i połyskujących z daleka, aby dostrzec drobinki na prawdę trzeba się przyjrzeć. Wpada raczej w te jaśniejsze, cieplejsze odcienie bordo.


Kiedy go kupowałam miałam nadzieje że będzie znacznie ciemniejszy (przez internet ciężko jest ocenić kolor), ale mimo tego bardzo mi się podoba, swoją drogą wiem że nie tylko mnie, jest także chętnie wybierany przez osoby którym wykonuje manicure, czego dowodem są zdjęcia.


Do całości dodałam delikatny akcent złotego kwiatu, który naprawdę pięknie współgra z kolorem i dopełnia ślicznie całość. Ale też wydaje mi się że nadaje trochę lekkości całej stylizacji.

Jestem ciekawa czy podoba wam się ta stylizacja/ kolor? A może macie własne pomysły, czy zdjęcia już wykonanych stylizacji z podobnym kolorem? Chętnie poczytam/pooglądam, może to być wspaniałą inspiracją, więc zapraszam do komentowania. ;)

Komentarze

Popularne posty