Przepis na prostą i szybką tarte ze szpinakiem



Dawno temu kupiłam sobie specjalną blachę do tarty z zamiarem zrobienia jej na słodko z borówkami, niestety tak długo się do tego zbierałam że w końcu sezon minął a ja ciasta nie zrobiłam.
Ale przeszukiwałam ostatnio internet w poszukiwaniu prostego i szybkiego przepisu na jakąś obiado-kolacje nazwijmy to. No i natchnęłam się na fajny przepis Pani Pauliny na tarte z szpinakiem, śmietaną i serkiem pleśniowym.


Tutaj podsyłam Wam link, może i wy lubicie te klimaty i również Wam zasmakuje.



Smacznego. :)


Komentarze

  1. Dzięki! Przyda się na jakąś kolacje dla Ukochanego <3 A że jesteśmy fanami szpinaku....to tak akurat ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę. :D
    Mam nadzieje że Wam również będzie smakowało tak jak mi. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty