Paznokcie w sweterek - jak wykonać?

Może zima już mija, ale ja dzisiaj właśnie trochę o tym jak zrobić paznokcie w sweterek - czyli taki trochę motyw 3D na paznokciach hybrydowych. :)



Do wykonania tej stylizacji użyłam:
  • wacików bezpyłowych, 
  • cleanera,
  • kopytka,
  • sondy,
  • base coat CND Shellac
  • lakieru hybrydowego CND Shellac Cake Pop
  • lakieru hybrydowego CND Shellac Studio White 
  • top coat xpress 5 CND Shellac
  • oliwki do skórek CND
  • lampy UV 36W 
Krok 1) 
Dokładnie odtłuszczamy płytkę paznokcia za pomocą cleanera i wacików bezpyłowych, ważne jest aby po odtłuszczeniu paznokcia nie miał on już kontaktu z niczym prócz pędzelka z lakierem.

Krok 2)
Nakładamy base CND uważając aby nie zalać skórek w przeciwnym razie manicure nie będzie miał tak dobrej wytrzymałości. Nakładamy bardzo cienką warstwę.  Po czym wkładamy do lampy w celu utwardzenia.

Krok 3 i 4)
Malujemy paznokcie na wybrany kolor, ja użyłam koloru Cake Pop i Studio White.
Utwardzamy w lampie po czym malujemy ponownie i również utwardzamy. Jeśli wyjedziemy poza paznokieć, ściągamy nadmiar lakieru kopytkiem.


Krok 5)
Za pomocą sondy nabieramy odrobinę lakieru i zaznaczamy nasz oczekiwany wzór. Nie śpieszymy się, tworzymy wzór po trochu, starannie. Jest to trochę pracochłonne ale warte swojego efektu. 

Krok 6)
Nasz manicure dokładnie zabezpieczamy topem CND i utwardzamy w lampie.

Krok 7)

Po wyjęciu z lampy odczekujemy 2 minutki, po czym przemywamy paznokcie wacikiem bezpyłowym i cleanerem.

Krok 8)
Nawilżamy skórki oliwką CND i nasz manicure jest gotowy. :)



Ja jestem wzrokowcem i najlepiej uczę się czegoś gdy to widzę, więc przesyłam >>filmik<< który może Wam pomóc jeszcze bardziej niż mój wpic samemu wykonać taki manicure. Powodzenia! Myślę że skoro mnie sie udało to Tobie również. :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty