Instagram - tylko dla tych którzy robią zdjęcia wszystkiemu co robią i jedzą?

Powiem szczerze że zanim nie założyłam konta na Instagramie właśnie tak myślałam. Zanim nie spróbujemy czegoś osobiście, to nie wiemy z czym to się je - czyli na jakiej zasadzie to działa i o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi. Ja raczej stronie od tych wszystkich portali społecznościowych w których ludzie chwalą się dosłownie wszystkim (a Instagram właśnie takim mi się wydawał), jednak powoli zaczynam się przekonywać że to nie o to w nich chodzi, to raczej ludzie je w ten sposób wykorzystują. Więc tak naprawdę wszystko zależy od nas. 




Wracając, założyłam Instagram z myślą o blogu, a okazało się że sama czerpię z niego znacznie więcej niż daje. Może nie dodaje zbyt wiele zdjęć i nie jest to także systematyczne, raczej staram się dodawać coś tylko wtedy kiedy naprawdę mam coś do przekazania, ale sama obserwuje wiele profili w których co chwile znajduję dużo inspiracji dla siebie. To naprawdę fajna sprawa takie dzielenie się różnymi rzeczami, pomysłami czy po prostu właśnie inspirowanie siebie na wzajem. :) I o dziwo właśnie nie koniecznie trzeba dodawać dziennie po dwie fotki aby mieć Instagram. Po kilku miesiącach używania aplikacji Instagram spokojnie mogę powiedzieć że na prawdę warto było założyć to konto, więc jeśli tylko się wahacie to po prostu załóżcie konto, spróbujcie, może akurat naprawdę Wam się spodoba? A jeśli nie?.. No cóż, przecież zawsze można je bez problemu usunąć. To nic nie kosztuje.

No i tak na koniec, coś o czym trąbi cały internet. Instagram zmienia chronologiczną kolejność wyświetlania zdjęć na podobną jaka funkcjonuje na facebooku, czyli im więcej "lajkujesz" zdjęć danego konta, tym większe prawdopodobieństwo że posty właśnie z tego konta Ci się wyświetlą jako pierwsze. 
A więc jeśli chcecie aby moje posty Wam się wyświetlały musicie wybrać opcje powiadamiania Was o moich nowych postach, czyli wejść w mój profil instagram belle_inspiration_m i zaznaczyć w prawym górnym rogu opcje "włącz powiadomienia o postach".

Mam nadzieję że chociaż trochę pomogłam jeśli akurat się wahacie  czy zakładać tego Instagrama, czy to na pewno dla mnie? :)
Jeśli macie swoje doświadczenia z Instagramem czy spostrzeżenia którymi chcecie się podzielić to zapraszam, również chętnie poczytam. :)

Komentarze

Popularne posty