Autorzy Autorom - SHARE WEEK 2016

Przy okazji wydarzenia/projektu jakim jest SHARE WEEK 2016, chciała bym się z Wami podzielić blogami które ja bardzo chętnie odwiedzam i czytuje. :)



SHARE WEEK 2016 to pomysł blogera Andrzeja Tucholskiego jak sam pisze to:
"pomysł polecania autorów przez autorów. Osoby piszące blogi to najdojrzalsi czytelnicy blogów a osoby nagrywające filmy to najdojrzalsi widzowie innych filmów. W ten sposób otwieramy się na siebie nawzajem jako tworzący koleżanki i koledzy. Pokazujemy też naszym Czytelnikom kogo cenimy i kim się inspirujemy :)"

Czyli po prostu dzielimy się tym co jest dla nas wartościowe u innych. 

A tak a propos innych, polecamy te blogi które sami chętnie czytujemy. Warunek jest taki że mogą to być tylko 3 blogi.
Myślę że to wspaniały pomysł, którym warto się dzielić i "zarażać" wzajemnie. :)


  • Absolutnym numerem 1 w ostatnim czasie jest dla mnie blog Joanny Glogazy - Style Digger, bardzo chętnie czytam każdy jej wpis, wręcz odgrzebuje te archiwalne bo wiem że zawsze z każdego z nich "wyciągnę" coś dla siebie. Dla mnie to znawczyni w tematyce slow fashion, materiałoznawstwa, ale także bardzo podoba mi się ta elegancka prostota, którą wręcz zaraża i inspiruje. :) 


  • W przygodzie z blogowaniem dopiero raczkuje dlatego moim numerem 2 jest Natalia z Jest Rudo, znajduje tam wiele użytecznych i praktycznych porad odnośnie blogowania, i fotografii ujętych w ciekawy a jednocześnie konkretny i przejrzysty sposób. Bardzo cenię sobie konkretne informacje a nie owijanie w bawełnę byle tylko coś napisać czy powiedzieć. 


  • No i nareszcie mój numer 3 którym jest blog Adrianny - Alabasterfox, to moje ostatnie odkrycie, ale bardzo cieszę się, że trafiłam na ten blog. Jest dla mnie chyba największą inspiracją blogową, za każdym razem inspiruje się przepięknymi zdjęciami. Ale również tematy które porusza Adrianna bardzo chętnie czytam. Są rozmaite ale każdy bliski memu sercu. Ten blog również cenię sobie za przejrzystość i taką nie wymuszoną lekkość.



Bardzo trudno było mi wybrać tylko 3 blogi, dlatego chciała bym, jeszcze tak dodatkowo podzielić się kilkoma również ważnymi dla mnie blogami na które również chętnie zaglądam. :)
  • Sztuka Zdobienia Paznokci - Pani Magdaleny Wojaczek to prawdziwa kopalnia wiedzy dla tych którzy interesują się tematami paznokci. :) 


  • Make life easier Kasi jest dla mnie wielką inspiracją, szczególnie zdjęciową i modową, ale znajduje tam również ciekawe przepisy kulinarne. :)


  • Simplicite niedawno odkryty blog Pani Katarzyny o minimaliźmie i slow fashion.


  • Niebalaganka Pani Ani - tyle kreatywnych pomysłów w jednym miejscu, to niesamowity blog pełen kreatywności i DIY. :)


  • Vademecum Blogera Pani Beaty - jeżeli zaczynasz, czy jesteś już blogerem to to miejsce na pewno jest również dla Ciebie. Ja tu zaczynałam. Ten blog bardzo pomaga w odnalezieniu się w blogowaniu, co robić, jak robić, jak się rozwijać. Masa praktycznych porad. :)


  • Kate's concept Kasi to wspaniały blog który jest bardzo fajnie i miło prowadzony, nakierowany na tematy kosmetyczne osób które mają bardzo wrażliwą skórę. Jeśli masz chwilkę również warto zajrzeć. :)

Życzę dobrej lektury. :)

A jeżeli wy również macie jakieś swoje ulubione blogi to śmiało piszcie w komentarzach, chętnie poczytam i odkryje nowe. ;)



Komentarze

  1. Dziekuje serdecznie za polecenie i pozdrawiam cieplutko. Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuje za każdy wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojaaa! Dzięki!

    Cieszę się, że konkret, którym raczę czytelników, przypadł Ci do gustu. Będzie tego więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekam z niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak miło :* Dziękuje Ci bardzo cieplutko Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty